1 Ağustos 2008 Cuma

30 Temmuz 2008 Çarşamba

Bu sefer farelerin çadırın dışında kıpraşmalarıyla uyanıyoruz. Rüya makinemiz (çadır) son hızla çalısmalarına devam ediyor tabii ki. Pedal basmaya başladığımızda saat 8.30. Öğlen molamızı erik bahçesinde veriyoruz. Bugünkü hasatımızı elma erik ve böğürtlen oluşturuyor. Detaylı haritamız olduğundan beri kendimizden çok emin bir şekilde sapaklarda yol seçimimizi yapıyoruz. Hatta o kadar emin görünüyoruz ki Fransız'lar bizden yol tarifi yapmamızı istiyorlar. Ama onların İngilizcesi bizim de Fransızcamız yetersiz kalıyor. Kamp yerimizi seçiyoruz ve gün sonunda uzun zamandır ilk defa 100 km'yi aşmanın verdiği yorgunlukla uyuyakalıyoruz, ama öncesinde....
...bu da bizden size kır çiçekleri:)

6 yorum:

oburgine dedi ki...

Selam Hasan öğretmenim.
Yolculuğunuzu ilgiyle takip ediyorum.
Fotograflarınız çok güzel.Döndüğünüzde daha fazla fotograf ve anılarınızı bizimle paylaşmanızı umuyorum.Yolunuz açık olsun.
ODTÜ Sutopu Kulübunden,
Onur Adıgüzel.

Bizimev dedi ki...

Çiçekler için çoooook teşekkür ederiz :)
Sizi heyecanla izliyoruz....
Sevgiler :)

Zuhal Ozer

Adsız dedi ki...

süper bi çiçek tarlasındasınız.. kıs-kan-dım:((
yolunuz açık olsun.

ahmet baydar dedi ki...

arkadaslar size iyi eglenceler diliyorum umarım gezinizi sorunsuz bitirirsiniz kutluyorum sizi

Taner DOGRU dedi ki...

sizleri imrenerek takip ediyorum. umarım sorusuz ve eğlenceli bir tur olur sizler için.

Burak Murat BAYRAM dedi ki...

Bütün takip eden arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum yorumlarınız okudukca bizde burda motive oluyoruz mutlu oluyoruz yalnız olmadığımız hissettiriyorsunuz bize. Çoook TEŞEKKÜRLER

ve gelcek sene hepbirlikte bişeyler yapalım diyoruz ufak kısa bişi herkesin katılabilceği bişey eğlenceli mutluluk dolu bişey... herkes düşünsün... donüşte planlara başlayalım